zemsta pracownika

Pewna firma od kilku miesięcy miała problem z infolinią dla klientów. Klienci nie mogli się dodzwonić, a infolinia wielokrotnie przestawała działać w godzinach szczytu. Do właściciela doszły liczne głosy, że z przedsiębiorstwa wyciekają dane i informacje poufne. Takich domniemań nie można było pozostawić samych sobie. Konieczna była interwencja. Właściciel zdecydował się w zaistniałej sytuacji na skorzystanie z usług biura detektywistycznego.

Podjęte działania.

Nasi pracownicy dokonali dokładnych oględzin pomieszczeń biurowych i przeprowadzili wywiad. Udało się dzięki temu ustalić, kto miał bezpośrednią możliwość ingerencji w system informatyczny przedsiębiorstwa. Okazało się, że chodziło o zemstę. Wiele miesięcy wcześniej z przedsiębiorstwa zwolniono  nierzetelnego pracownika, który w odwecie sabotował system informatyczny byłego pracodawcy i działał na jego niekorzyść.